Hé hallo! Hoe gaat het met je?

Waarom dit Stomadragersonderzoek?

Of je nu net een stoma hebt of al jaren en jaren, jouw mening en ervaring is van onmisbaar belang. Wat gaat er goed, waar word je blij van, waar loop je tegenaan, wat kan er beter? Daar leren wij van en daar profiteer jij dan weer van.

Wie zijn de initiatiefnemers?

Voor dit onderzoek werken de Stomavereniging en Hollister, ontwikkelaar en producent van stomaverzorgmaterialen, samen. De uitkomsten van het onderzoek worden geanonimiseerd en gedeeld via de Stomavereniging. De Stomavereniging neemt de uitkomsten van het onderzoek mee in haar beleid, het organiseren van activiteiten en bij het opkomen voor de belangen van iedereen met een stoma of pouch. Hollister ontwikkelt haar producten altijd in nauwe samenwerking met gebruikers, stomadragers dus, en met zorgprofessionals zoals stomaverpleegkundigen, en gebruikt dit onderzoek als inspiratie voor productinnovaties en -verbeteringen.

Hoe zit het met privacy van mijn gegevens en antwoorden?

Deelnemen aan het onderzoek kan volledig anoniem. Alleen als je er zelf voor kiest om een presentje te ontvangen, een verzoek hebt of op de hoogte gehouden wilt worden van producten of diensten, worden je gegevens opgenomen in een database. Via onderstaande knop kun je de vragenlijst invullen. Alvast veel dank!

Let op:
Je hoort geen inlogscherm te krijgen naar de vragenlijst. Mocht dit wel het geval zijn, dan kan dit liggen aan de langzame internetverbinding waar bij de webpagina zichzelf opnieuw gaat laden. Hierdoor vervalt de toegang tot de vragenlijst in verband met anonimiteit. De vragenlijst kan opnieuw geopend worden als de verbinding beter is. Een andere mogelijkheid is dat er per ongeluk op ‘terug’ geklikt wordt in de browser. Vooral bij mobiel invullen kan dat gebeuren. Dan vervalt ook de toegang. Ook hierbij kan de vragenlijst opnieuw geopend en ingevuld worden.

Je kunt hier de vragenlijst invullen.