Voor het achtste jaar op rij organiseren de fotografen van Feel It! dit jaar de Betekenisweek. Een hartverwarmende week, waarbij mensen met een ingrijpende ziekte de kans krijgen even onbezorgd te genieten met die ene speciale persoon, die er altijd voor hen is. Dit doen we tijdens een indrukwekkende fotosessie. De vele ontroerende reacties hebben de fotografen doen besluiten, om ook dit jaar weer gezamenlijk 100 fotosessies door heel Nederland weg te geven.

Een ziekte maakt alles anders: je lijf, je toekomst, de manier waarop je naar de wereld kijkt. Als er in deze periode iets is om je aan vast te houden, dan zijn het wel de mensen die dicht bij je staan. Maar als alle aandacht uitgaat naar de zieke én de ziekte, komt het er vaak niet van om deze mensen te vertellen hoeveel ze voor je betekenen. Een fotoshoot bij een fotograaf van Feel It! is dan een uitgelezen moment.

21 september t/m 6 oktober
In de week van 21 september t/m 6 oktober a.s., geven de Nederlandse en Belgische fotografen van het Feel It! gezamenlijk 100 gratis fotosessies aan mensen met een ingrijpende ziekte. Wij fotograferen jou samen met die ene speciale persoon, die jou in deze periode met alle liefde omringt. Dat kan je partner zijn of je kind, je vader of moeder. Of misschien wel je hele gezin. Jij bepaalt zelf wie je meeneemt.

Laat je hart spreken
Als je ziek bent kan dat een flinke wissel trekken op je partner, je gezin of je vriendschappen. We kunnen ons voorstellen dat het moeilijk is om iets terug te doen, door de situatie waarin je zit. Deze bijzondere fotosessie tijdens de betekenisweek is een liefdevol moment samen. Het levert jullie niet alleen heel mooie foto’s op, jullie maken ook nieuwe herinneringen. Wij organiseren jouw ‘bedank-middag’ waarin jij iets heel waardevols terug kunt doen voor de mensen die voor je klaarstaan, zonder dat het jou veel energie kost.

Wat is een betekenisweek fotoshoot?
Als jij je aanmeldt voor een fotoshoot tijdens de Betekenisweek en daarvoor ingeloot wordt, krijg je een heerlijke ochtend of middag waarin we plezier gaan maken samen met de mensen die altijd voor jou klaarstaan. Aan de hand van opdrachten en vragen halen we herinneringen op aan mooie momenten die jullie samen hebben beleefd. Ook mag je uitspreken wat de ander voor je betekent, want het kan zo fijn zijn om eens hardop te zeggen wat je altijd al voelt maar nooit hebt durven zeggen. Jullie weten als geen ander hoe belangrijk het is om het beste uit iedere dag te halen en het leven te vieren. Dat is precies waar deze sessies voor bedoeld zijn.

Geef je nu op!
Wil jij graag iemand in het zonnetje zetten tijdens één van deze gratis fotosessies, meld jezelf dan vóór 16 september aan via onderstaande knop!