Evenement

Online themabijeenkomst hardlopen met een stoma

Online bijeenkomst - , 19.00 - 21.00 uur

Je bent van harte welkom bij de onlinebijeenkomst van de Stomavereniging! Doel van de bijeenkomst is het uitwisselen van informatie en ervaringen over het (beginnen met)hardlopen met een stoma.

Programma:

·    Welkomstwoord Boy Da Costa Gomez en Henriëtte Vrij
·    Voorstelrondje
Toelichting door Henriëtte Vrij

·    Delen van informatie en ervaringen

Wanneer? Dinsdag 23 januari 2024
Hoe laat?  Van 19:00 tot uiterlijk 21:00 uur.
Waar? De bijeenkomst vindt plaats via het programma Skype. Je ontvangt hiervoor 1 dag van tevoren een link en een korte handleiding over hoe je kunt deelnemen. Je hoeft Skype niet te downloaden.

Kom je?

Mail dan voor 17 januari je naam en telefoonnummer naar leden@stomavereniging.nl. Vermeld in de onderwerpsregel ‘Aanmelden Skypebijeenkomst (Beginnen met)Hardlopen met een stoma)’

Bevestiging
Na je aanmelding ontvang je een mail of je kunt deelnemen.

Vol?
Aan deze onlinebijeenkomst kunnen maximaal 8 personen deelnemen. Zitten we vol? Dan zetten wij je op een wachtlijst en wordt jouw aanmelding bij een volgende extra te organiseren bijeenkomst met voorrang behandeld.