De Nationale Vrijwilligersprijzen zijn er speciaal om vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties te waarderen en in het zonnetje te zetten. In een kort filmpje vertelde onze vrijwilliger Engelien haar verhaal. Wat grijpt haar aan in het vrijwilligerswerk voor de Stomavereniging? Wat maakt wat ze doet zo mooi?

De afgelopen maanden stuurden vele vrijwilligers van diverse organisaties de mooiste en leukste filmpjes in. Afgelopen vrijdag vond de officiële uitreiking plaats en de bekendmaking van de winnaar van de hoofdprijs: Scouting De Spoorzoekers uit Rotterdam Zuid. Gefeliciteerd!

En extra leuk nieuws, want de Stomavereniging was een van de winnaars van de 3e prijs van 750 euro! Wat zijn wij blij met enthousiaste en fijne vrijwilligers, als Engelien.

Wil je ook vrijwilliger worden bij de Stomavereniging? Bekijk de mogelijkheden op www.stomavereniging.nl/word-vrijwilliger en ontdek wat bij jou past. Samen staan we sterker!

Tags: vrijwilliger