De Nationale Vrijwilligersprijzen zijn er speciaal om vrijwilligersorganisaties te waarderen en in het zonnetje te zetten. Geweldig nieuws: de Stomavereniging won onlangs een van deze Vrijwilligersprijzen.

Een stoma krijg je niet alleen

Als Stomavereniging hebben we besloten dit mooie bedrag van 750 euro beschikbaar te stellen voor koppels die een steuntje in de rug kunnen gebruiken op relatiegebied. Want een stoma krijg je niet alleen. Je worstelt met een ziekte of vermoeidheid, je lichaam is veranderd, je hebt een zakje op je buik en misschien ook littekens, waardoor alles bij elkaar ook je zelfbeeld is veranderd. En hoe is het voor de partner?

Het krijgen van een stoma kan veel invloed hebben op intimiteit en seksualiteit. Eén sessie om te sparren bij een psycholoog en/of seksuoloog kan al enorm verschil maken! En dat is precies wat wij als Stomavereniging willen doen voor mensen met een stoma of pouch – en hun partners. Het verschil maken.

Vraag een gratis coachingsgesprek aan met je partner

Hebben jij en je partner behoefte aan een coachingsgesprek? Wij geven een gratis sessie van een half uur bij coach Michel Haanen weg! Ziekte, operaties en de stoma zelf hebben veel invloed op jou, je leven en daarom ook op dat van je partner én jullie relatie. Hoe blijf je elkaar vinden? Je gaat met fijne inzichten en handvatten naar huis.

Interesse in een coachingsgesprek met Michel Haanen? Mail dan naar info@stomavereniging.nl met het onderwerp ‘Coaching Michel Haanen’. Dan plannen we samen een afspraak in.

In onderstaande video legt vrijwilliger Engelien uit wat de Stomavereniging gaat doen met het geld.

Tags: vrijwilliger