En ons zo helpen om zoveel mogelijk mensen met een stoma of pouch te bereiken?

Het wordt een leuke, gezellige shoot in het mooie Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg. Voor de communicatie-uitingen van de Stomavereniging (denk hierbij aan de website, sociale media en folders) gebruiken wij bij voorkeur alleen foto’s van mensen met een stoma of pouch. Krijg je net een stoma of pouch, dan is het fijn dat je je kunt herkennen in de mensen op de foto’s. Het zijn ook mensen, zoals jij en ik. Met dit nieuwe beeldmateriaal hopen we zoveel mogelijk nieuwe stoma- en pouchdragers te bereiken, zodat zij zich ook kunnen aansluiten bij de Stomavereniging. Want… samen staan we sterker!

De Stomavereniging is op zoek naar:

• Mensen (graag ook een kind) van verschillende leeftijden en met verschillende achtergronden
  • Met verschillende soorten stoma’s en pouches

Deze foto’s zullen de komende jaren gebruikt worden voor alle uitingen van de Stomavereniging, bijvoorbeeld op de website, sociale media en in folders.

Deze shoot zal plaatsvinden op:

• Woensdag 30 oktober en donderdag 31 oktober 2024 tussen 09:00 en 17:00 uur
  • In het Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten, Amersfoortsestraatweg 20, Soesterberg.

Lijkt je dit leuk en kun je een van de twee data? Vul dan via onderstaande knop het formulier in. Alvast bedankt!

P.S. Je reiskosten worden uiteraard vergoed.

Tags: fotoshoot