Evenement

Zuid (Noord-Brabant & Limburg)

Inloopavond voor stomadragers met een baan

Bernhoven Ziekenhuis, 1e etage, vergaderzaal 3 - Nistelrodeseweg 10, Uden 19.00- 21.00 uur

Op woensdagavond 30 oktober is er van 19.00 uur tot 21.00 uur een ontmoetingsbijeenkomst voor stomadragers die overdag werkzaam zijn en normaal gesproken de reguliere maandelijkse stoma- inloop (’s-ochtends) nooit kunnen bezoeken vanwege hun werk.

Deze avond-inloop wordt gehouden in het Bernhoven Ziekenhuis te Uden, 1e etage, vergaderzaal 3. Speciaal voor werkenden met een stoma wordt deze avond-inloop georganiseerd. Partners zijn hierbij natuurlijk ook van harte welkom.

Voor mensen met een stoma en hun omgeving is contact met andere stomadragers belangrijk. Zij weten van elkaar hoe het is om met een stoma te leven. De Stomavereniging houdt daarom regelmatig bijeenkomsten in de regio zodat leden en andere belangstellenden elkaar kunnen ontmoeten. Daarnaast krijgen bezoekers veel informatie over leven met een stoma. Bij deze bijeenkomst zijn vrijwilligers van de vereniging aanwezig. Zij kunnen vragen beantwoorden over verenigingszaken of onderwerpen die te maken hebben met het hebben van een stoma.

Wie geïnteresseerd is kan zich aanmelden via het onderstaande emailadres. Dat zou heel mooi zijn, maar gewoon binnenlopen mag ook. U wordt gastvrij ontvangen door vrijwilligers van de Stomavereniging.

Voor vragen over deze bijeenkomst kunnen belangstellenden contact opnemen met: k.hofman@stomavereniging.nl